18 Temmuz 2014 Cuma

                       

                                    NEFRET

             Belkide ne ben bunu söylemek isterdim ne de sevdiklerim, sevenlerim bunu duymayı ama ne yapayım gerçekler bunlar. Tam her şeyi yoluna soktum, bunu da atlattım bununla da çok güzel sınandım yarepppeem çok şükür derken hop yeniden bi şey çıkıyor meydana. Gerçekten anlamakta ciddi manada zorlandığım insanlar var. Ve ne yazık ki bunların başında annem, teyzem, ve çok sevgili sorunlu bazı kuzenlerim var. Teyzemden bahsetmek istemiyorum ama kızından bahsedebilirim. Hayatım boyunca onun kadar herkesi ve her şeyi kıskanan kendini beğenmiş, bencil birini daha tanımadım. Hala nasıl yüzüme bakabiliyor anlamadım. Böyle insanları ne yapmalı? Kahretsin arkadaş değilki silesin ve bir daha muhattap olmayasın. En yakından birinci dereceden kuzen yani atsan atılmaz satsan satılmaz ve ben bu belayı evine gidene kadar çekmek zorundayım tam 4 hafta daha. Sabrım bitmiş ve sinir sistemim çökmüş durumda. Tek umudum güzel hayaller ve şöyle yayıla yayıla yapmak istediğim huzurlu bir tatil biraz güneş biraz deniz biraz kum !





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder