7 Temmuz 2014 Pazartesi

                               

                                    YA HEP YA HİÇ

              

         Gerçekten düşüncelerim bu yönde. Bi iş bi olay ya da ne bileyim en basitinden  herkesin gözde olayı bi ilişki bile olacaksa, ya hep ya hiç. Yarım kalan, yarım olan her şeyden gerçekten nefret ederim. İlla olucak diye bi isteğim yoktur ama olucaksada tam olmalı bi şeyler. Ailenin sana karşı tutumu, o kadar acıtır ki canını insanı tabi eğer kötü yöndeyse. Bencil insanlardan oldum olası nefret ettim. Ne yazık ki bunu yazmak zor ama ailemde bencil. Hep tutunacak bir dal arar insan. Arkasında birinin yaslanabileceği birinin oluşunun keyfini çıkarmak ister. Bazı insanlarsa kendini, iç sesini tüm duygularını, en çokta yenilgilerini bastırmakla uğraşır. İşte bende o yenilen insanlardanım. Hiçbir zaman ne ailemin ne de arkadaşlarımın bir numarası olamadım. Hep geri plandaydım. Ama kendimi övmekten ziyade biraz olsun kendimi savunmak için söylüyorum ki, her zaman gereğinden fazla fedakar oldum. İyi bi şey gibi görünsede düpedüz kendini ezdirmek bu. Daha yaşım küçük ergenlik denir geçilir belki, kimsenin umurunda bile olmaz. Bazen şanslı olduğumuda düşünmüyo değilim yani. Yastığı taş ve tavanı gökyüzü olanlardan değilim, annesiz babasızlardan değilim, aç değilim ama sevgiye açım. İnsanlar ablalarıyla gezer, arkadaş olur  ne bileyim çok yakın olurlar işte. Bizimse ablamla yakınlığımız koltukta yanyana oturduğumuz zamanlar. Dahası yok . Onun için ilk planda annem ve sonra arkadaşları var. Kesinlikle ablamı kıskanmaktan değil,ama annem içinde her zaman ilk planda ablam oldu. Normal aslında ilk gözağrısı. Her şeyden önemli olur. Bazen benim bile kendime tahammülüm yok ki bu insanlar beni neden sevsin ki diye düşünüyorum. Haklıyımda, arkadaş çevremde de aranan devamlı istenen biri değilim. Hiç olamadım. Herkes için çirkin ama güzel yürekli bi sırdaştım belki ama dahası olmadı. Ben yazmasam yazmayan dostlarım, yalandan insanlarım. Beni kalemime küstüren insanlarım, en savunmasız anlarımı bilircesine beni yaralayan insanlarım. Benim küçücük dünyamın büyük güzelleri, bense yalandan sevilen çirkin, güzel yürekli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder